لوگو:
طراحی لوگو بخشی از اعتبار شماست، هر وقت شما به برندی فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن شما می آید تصویری از لوگو آن برند است، طراحی لوگو تخصص ماست . شما برای رشد برند خود نیاز به نشان تجاری دارید. ما در گروه نیکا با توجه به نیاز شما لوگوهایی به سبک نوشتاری ، تصویری و یا تلفیقی طراحی خواهیم کرد.
کارت ویزیت:
به عقیده کارشناشان علوم بازرگانی و مهندسین مجموعه طراحی طرحان ، دومین رکن اساسی هر تجارت و تخصص ، داشتن یک کارت ویزیت حرفهای و تأثیر گذار است. یک کارت ویزیت زیبا به غیر از این که حس زیباشناسی مخاطب را تحریک میکند باعث میشود که تصویر بسیار مناسبی از شما و کسب و کارتان در ذهن وی حک شود و هر گاه جایی برند شما را میبیند و یا اسمی از شما و تخصصتان میشنود با نگاهی مثبت و تبسمی صمیمانه در مورد شما سخن بگوید و این امر کاملاً مشخص است که مهمترین رکن یک تجارت موفق ، مشتریان آن کسب و کار هستند و زمانی که شما یک تصویر زیبا در ذهن مخاطبتان دارید پس در شغلتان نیز به موفقیتی چشمگیر خواهید رسید.
سربرگ:
سربرگ بخشی در بالای نامههای اداری است که شامل نام ، نشان و آدرس سازمان یا شرکت میباشد. معمولا در سربرگ فارسی آرم، نام، نشان در سمت راست و تاریخ، شماره و پیوست در سمت چپ آن قرار میگیرد.
فاکتور:
فاکتور یک سند تجاری است که توسط فروشنده برای خریدار صادر شده و محصولات، مقادیر و قیمتهای توافق شده برای محصولات و خدمات که توسط فروشنده برای خریدار فراهم شده را ثابت میکند. از دید فروشنده این فاکتور یک فاکتور فروش است. از دید خریدار این فاکتور یک فاکتور خرید است.
پوستر:
،پوسترها صفحات کاغذی هستند که معمولاً در ابعادی بزرگتر از آ۴ طراحی و چاپ میشوند،پوستر ها بیشتر برای تبلیغات و اطلاع رسانی در محیطهایی که در مسیر تردد عموم مردم هستتند، مانند فروشگاه ها ، رستورانها ، سالنهای سینما و تئاتر و… ، نصب و استفاده میشوند . زمانی که شما میخواهید محصولی را تبلیغ کنید و یا رخدادی را اطلاع رسانی کنید و هدف شما عموم مردم هستند ، باید مسیرهای پر ترددی را انتخاب کنید که جمعیت زیادی از آنجا عبور میکنند در چنین شرایطی شما دیگر نمیتوانید یک بنر بزرگ به جایی متصل کنید تا توجه مردم را به خود جلب کند ، در این موارد بهترین روش تبلیغ و اطلاع رسانی استفاده از پوستر است. یکی از نکات مهم و کلیدی در طراحی پوستر این است که طراحی به صورتی باشد که مخاطب را در نگاه اول به خود جذب کند ، که این امر باعث دیده شدن محصول و یا اطلاعیه شما به صورت کامل میشود .
بنر تبلیغاتی:
امروزه تبلیغات بنری بیش از پیش استفاده میشود ، اغلب شرکت های تجاری و حتی کسب و کار های کوچک در فضای مجازی برای اینکه بتوانند برندسازی خوبی را انجام دهند به تبلیغات بنری می پردازند. از این رو ، طراحی بنر تبلیغاتی محیطی و گیف یکی از رایج ترین نوع بنر در سطح شهر و وب به شمار می رود. بنر گیف با ساختار نمایشی متحرک و انیمیشن توانسته در سال های اخیر روند رو به رشدی را داشته باشد ، با توجه به نوع طراحی بنر در سبک روز و ساختار مناسب برای تبلیغات در فضای مجازی ، استقبال خوبی از جانب تبلیغ دهندگان را همراه داشته است. و بنر محیطی با ساختار زیبا و طرح های جذاب باعث دقت و توجه بینندگان قرار میگیرد و باعث افزایش بازدید میشود. ما با طراحی بنر های تبلیغاتی منحصر به فرد و با کیفیت به موفقیت شما کمک میکنیم.
کاتالوگ:
مجموعهی اطلاعات گردآوری شده از کلیه خدمات و یا محصولات قابل ارائه توسط یک شرکت کاتالوگ نام دارد که اغلب به منظور ارائه توسط بازاریابها به فروشندگان تهیه و طراحی میشود ، در واقع کاتالوگ رابط بین تولید کننده و فروشنده میباشد . کاتالوگ شامل جزئیترین اطلاعات در مورد محصولات و خدمات یک مجموعه میباشد که باید به بهترین شیوه ممکن و با چیدمانی صحیح سعی در ایجاد حس اطمینان در مشتری نمایید ، هر چقدر یک کاتالوگ زیبا و کارآمد طراحی شده باشد فشار وارد بر بازاریاب جهت ارائه محصول به فروشنده را کم میکند و از طرفی راندمان فروش آن محصول یا خدمات را افزایش میدهد ، تیم طراحی قدرتمند مجموعه طرحان با بهرهگیری از گرافیستهای حرفهای و توانمند خود و با استفاده از علوم بازاریابی روز دنیا بستری مناسب برای معرفی محصولات و خدمات شما در قالب کاتالوگ فراهم می آورد تا شما مشتری گرامی بتوانید بیشترین راندمان را در کسب و کارتان به دست آورید .
بروشور:
بروشورها شامل کلیه اطلاعات ریز یک محصول میباشند که میبایست در اختیار خریدار قرار بگیرد تا مصرف کننده با مطالعه آن بتواند انتخابی صحیح و آسوده داشته باشد هرچقدر بروشور یک محصول زیبا و حرفهای طراحی شود اثرگذاری بهتری در ذهن مخاطب خواهد داشت و مخاطب را به خرید محصول ترغیب میکند. اطلاعاتی که درون یک بروشور برای معرفی یک محصول درج میشوند عبارتند از : خاصیت محصول، قابلیتها و ویژگیهای برجسته، شیوه استفاده ، قیمت ، تنوع رنگ و سایر برجستگیهای محصول .بروشورها به دلیل تیراژ تولید بالا برای طیف گستردهای از افراد جامعه معمولاً ارزان قیمت هستند و به دلیل گستردگی در استفاده از آنها طراحی و قالب بندی آنها بسیار مهم است .
جلد کتاب:
طراحی یک جلد کتاب را می توان آخرین مرحله قبل از انتشار یک کتاب دانست، زیرا این مرحله نیازمند از قبل مشخص شدن سایز کتاب ، رنگ کاغذ ها ، تعداد صفحات و ادیت نهایی نوشته می باشد .در طراحی جلد کتاب باید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چه رنج سنی دارند ؟ از چه جنسیتی و چه فرهنگی می باشند ؟ این نکات باعث می شود که یک دید کلی و بهتری برای انتقال پیام خود از طریق جلد کتاب به آنها داشته باشید.